almanyada banka hesabım olsa ornstara takılırım ben nasil odedigini bilmiyordum baya e-mail kastim sonucta 150 euro oldu sadece 3 haftada odeme alayim dedim one banka havalesi yapiyorlarmis verdım adresimi banladılar

turk oldugum icin hesabı olan arkadaslar zaten boyle 10 cent 20 cent ugrasmazlar 10 £ 20 £ dururken
sanırım earnstardan bahsediyorsun yada bilmediğim başka bir mail sitesi varsa benle paylaşırsan sevinirim