Bu yıl öss girenler bişeyler yapsın bencede 4 yıllık olmasa 2 yıl veya aöf gitsinler.Bu arada bişey merak ettim bu açık ögretimde sayısal sözel ea filan bölümler ayrılmışmı. sözelciysem matematik dersi görüyormuyum.