Derslere girme gibi bir zorunluluk var mı? Eğer varsa bile bir bunun bir çözümü var mı?
Yani başka bir ilde açıköğretim okumak mümkün mü? Sadece sınavlara gidilerek?
Yada bir ildeki açıköğretime başladıktan sonra başka bir ile taşındığımızda okulu değiştirebiliyor muyuz geçişlerle falan?
Şimdiden teşekkürler.