2-3 ay gece gündüz çalışacak vaktim olsa aöf bana üstün başarı belgesi verir herhalde. Şu ana kadar hep 1 hafta hazırlandım. Bunun çoğuda pcde geçti

4. sınıftayım 4 dersim var büte kalan. Vizeleri 42-57-60-67. Umarım bütlerden geçer mezun olurum.
Çok zor değil aslında. Düzenli çalışılırsa günde 1-2 saat x 30 gün yeter.
hocam yukarıda yazdıklarım, yazıda da belirttiğim gibi yeni kayıt olacak arkadaşlar içindi.Yeni kaydolacak birinin 1 hafta yada 1 ay gibi bir zamanda matematik, iktisad ve muhasebe gibi dersleri kavrayıp geçebileceğini sanmıyorum.

.
.
Ayrıca belirtmek isterim 50 yi alıp geçmek yada ders geçmek için geçmek okumak sayılmaz görüşündeyim