Hocam ben bunu Ressam'ın sitesinde gördüm zaten yapımcısıda o galiba ama indirmemiştim dediğin gibi güvenemedim bende kodlamadan anlayan arkadaşlar var ise programı elden geçirip bir sorun yaratıp yaratmayacağı hakkında bilgi verebilirmi.