Anti Sansür
şu adreste bulunan sitedeki antisansür programını kurdum, gerçekten youtube hiç kapanmamış gibi açıldı, dns leri kontrol ettim hiçbir değişme yok.
Bu program hangi mantıkla açtırıyor ki youtube ve diğer kapalı siteleri?
Ayrıca programı sistemden tamamen kaldırdım ama halen youtubea giriyor, acaba dedim yutub açıldımı

R10 a ie den giremiyordum eskiden ama şimdi girebiliyorum, r10 a ie den girilebiliyor mu artık, bu programı kurduktan sonra girebiliyorum, eskiden de proxi aracılığıyla r10 a girilebiliyordu

Bir de bu programa güvenemedim açıkçası, ne bileyim kafa karıştırıcı işte, casusluk sezdim gibi

Bilenler aydınlatırmı, hayır yani sadece kafa karışıklığından başka birşey değil, yoksa memnunum, yasaklı sitelere gireiliyorum rahatlıkla

Haa unutmadan, uk.youtube.com de.youtube.com vb. gibi subdomainlerden girince hala mahkeme kararı çıkıyor? sadece youtube.com ile girilebiliyor, sorunsuz ve çok hızlı.
İlginç şeyler