kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mrb nokia 3250 cep telimin ekranı kırıldı, kaça patlar desem?
80 ytl ye patlar sana

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

motorolav3 kullanıyorum bir ara birşey oldu, tlf dondu,kapandı,kendi kendine kitleniyor sonra açılıyordu falan ama geçti.şu an durum normal.acaba bu telefonun derdi ne bir de v3i almak istiyorum şu an 2. el temiz fiyatları ne durumda
Telefona yeniden yazılım yani bir üst versiyon attırılması gerekir.
Yerinde olsam motorola serisinden telefon almam...

İyi çalışmalar