Arkadaşlar malum sunucu nedeniyle sitem kapandı ve 2 adet ücretli link almıştım siteme,
Yedek olmadığı için siteyi geri yükleyemedim,

İstek.net ve bir nakliyat sitesi link reklamı vermişti.

Reklamları 1 ay sitedem kaldı,
Aylık 5 YTL'den 3'er ay anlaşmıştık,

O arkadaşlar bana ulaşırsa,

İsterlerse paralarının tamamını geri yollayayım,
Yada 1 hafta beklerler ise reklamlarını 1 ay yayınlamıştım, hatadan doyalı 1 ay fazla yayınlayacagım

Msn adresleri yoktur, özel mesajlarımıda silmiştim, kimsenin hakkı kalmasın bende, umarım konuya denk gelirler.