Konu
Http Düşünce Otomatik Restart Atıyor Kendine.
07-07-2008, 01:37:50
#8
DehaNetworks
kankenan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PGREP mysql bölümü mysqld olması gerekmiyormu. onun haricinde aklıma şu geldi : genelde http veya mysql düşmez yani düşmesi çok zordur ama şişer. düşmesini beklemek yerine şiştiginde restart etsek daha iyi olmazmı
Gözümden kaçmış. Düzelttim.