PGREP mysql bölümü mysqld olması gerekmiyormu. onun haricinde aklıma şu geldi : genelde http veya mysql düşmez yani düşmesi çok zordur ama şişer. düşmesini beklemek yerine şiştiginde restart etsek daha iyi olmazmı