eleştiri istemedim ki ben.
Domainlerim kaç para eder?
olarak konu açtım. Reg fiyatı denebilirdi. "Hiç para etmez" biraz kişisel yoruma kaçıyor.
Her domain alıcısını bulursa reg fiyatının az da olsa üstünde olacağı kanısındayım. Bu domainleri almak isteyecek kişi reg fiyatına verirsen alırım demez sanıyorum. İstiyorsa gerçekten biraz üstünde fiyat teklifi verir.
He bu domainler para etmez. Bedavaya verirsen alırım manası çıkıyo. Bu da forumun seviyesine uymuyor bence.
BU arada yorumu beğenmedim bu sebeplerden dolayıda - rep verdim. Bu benim en doğal hakkım. Kendi açtıüım konu sonuçta.
- rep verdik diye çoluk çocuk olduk. Sorunlu olduk.
Herkesin kendi düşüncesi...