Yaklasık 2,5 Senedir Nod32 kullananan biri olarak kesinlikle Nod32 diyorum.
Bundan önce Avast kullanıyordum ama odane Anti Virüs dediğimiz Avast meğersem virüslerin kankasıymış
Daha sonra Bitdefender 8 Kullandım gayet memnundum ama Lisans sorunum vardı o gunden sonra Nod32 kullaniyorum sorun yok Maşallahi var