Konu
Aardvark Topsites scriptinde bi sorunum var
13-09-2006, 04:32:10
#2
Crash
sanırım dediğin html dosyası değilde başka bi tane vardı onun içine eklemen lazım
boyutu büyük olan ismini hatırlıyamadım şu anda