bildiğim kadarıyla önce server'I ayarlayıp sonra scriptten de gerekli ayarlamalar yapılıyor.. O scriptin gerekli modu var mıdır bilmem.. ama bunu yazabilir bazı arkadaşlar..
Kesin cevabı da sanırım Ni-Osman verir..