Bedava herhangi birşey istediğimi sanmıyorum, ancak inatla konuyu sapıttırıyorsunuz. En azından bu konunun içerisinde çöp içerik olmamasını sağlayamaz mısınız?

Anlatacağınız bir şey yok ise şayet, neden buraya cevap yazmayla uğraşır, zaman kaybedersiniz ki?

Ben ne deneme süresi, ne de bedava bir şey istiyorum. Googleyi denemek istediğimi, parası ne ise ödeyip en ufak reklam paketini almak istediğimi belirttim, ancak inatla konuyu saptırmaya çalışıyorsunuz.

Tekrar belirtiyorum ki, eğer satabilecek bir kişi değilseniz buraya mesaj yazmayınız. Bunu anlamanın zor olmadığını biliyorum, hepiniz de bu kapasiteye sahip insanlarsınız ancak nedeni bilinmeyen sebeplerler konunun amacının dışına sapmasını sağlıyorsunuz. Yok amacınız mesaj sayınızı artırmak ise ben size boş bi konu açayım, alrına smiley ekleyin, +1 yazın mesaj sayınız artsın, mutlu olun...

Saygılar.