zamanında icq vardı.msn cırpınıodu tahtını kapmak için.eğer msn böle bişey yaparsa cami duvarına işemiş olur .arkalarında gtalk war riske atarlar işi.milletin işi gucu yok boyle asılsız haberlerle ugrasio.posta kutuma gelen mailin benden once 100 lerce kutuyu gezmesi resmen milletin enayi oldugunu gosterio.
ben de reply ile butun herkes gidin kardeşim yokmu işniz gücünüz diom :P