eee bu senin kendi sitende bedava dağıtılıyor arkadaşım....Rarlamışsın downloada izin veriyorsun....burda satıyorsun bu nasıl iş anlayamadım...
Downloada izin veriyorsa indir güzel kardeşim. Kime satılmış şimdiye kadar? sitede ücretsiz diye yazıyor zaten.
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...k-scripti.html