takilin.net adlı üyeden alıntı:
Evet arkadaşlar aldığın 1 maile göre MSN 10 Ekim 2005 İtibari ile Ücretli Hale geçiyormuş. Nekadar dogru nekadar yalan biLemem ama İnşallah bizi etkilemez. Ben .gmail uzantili kuLLaniyorum.
msn dediğin @msn.com uzatısımı?
zaten bu uzantı bi ara alınmıyodu sonra tekrar açtılar vs.. yapsınalr çokmu dert hotmail.com var

yok msn paralı olcak diyosan diyosan o biraz sıkar(google satın almıştır o zaman msn i