Evet arkadaşlar aldığın 1 maile göre MSN 10 Ekim 2005 İtibari ile Ücretli Hale geçiyormuş. Nekadar dogru nekadar yalan biLemem ama İnşallah bizi etkilemez. Ben .gmail uzantili kuLLaniyorum.