Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm Kısımlarda Aynı İşlemi Yapman Gerek. Metin Editorü Kısmının Düzeni Ayrı Mesaj Sayfasının düzeni ayrı.
WYSIWYG-Editörü ( 'Birinci alternatif Renk' yada 'Giriş-Alanları' aynı Renklerde olması lazım) (Bu Biçimde değiştirildi) ...

Sadece buraya yaptım ben.. Başka nereye yapmam gerekli?