Ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki vista ile birlikte msn atak yaparmı sizce?
Vista 'nın o kadar etkili olacağını zannedmiyorum , msn asıl voleyi SoapBox ile vuracağa benziyor...