2 yıl önce bir şirket kurup tam da bunu arıyordum. Fakat yanlış zamanda yanlış yerlerde yanlış kişilerle yanlış şeyleri yapınca batırdım elbette... Hatta Allah var dün bütün gece yatağımda dört dönüp buna benzer şeyleri düşünüyordum(yazınızı henüz görmemiştim) Ülkemizin en iyi üniversitelerinden birinde okuyup tüm arkadaşlarınızın spor arabalara sahip olması sizinse akademik eğitim aldığınız vebirçok kişinin hayali olan bir mesleği bırakıp internete bağlanarak hayatınızı kıt kanaat geçirdiğinizi(üstelik bu geçinme aile yardımıyla mümkün olabiliyorsa) düşünün. Tam da bırakıp mesleğime mi dönsem yoksa webe devam mı diye düşünürken ve son derece karamsar bir ruh halindeyken yazınızı okudum. Samimiyetinize son derece güveniyorum(bunun nedenini bilmiyorum amagüveniyorum) fakat endişelerim şu yönde bahsettiğiniz paketin hazırlanması çok uzun bir süreç alır ve yalnızca html dili bilip kodlama konusunda pek fazla bilgi sahibi olmayan birine ne kadar verim sağlayabilir? Şahsım adına aile,arkadaş baskıları yüzünden çok fazla zaman kaybetme lüksüne sahip değilim. Paketin hazırlanma süreci bittikten sonra da paketi özümseme, harekete geçme, proje geliştirme, yatırım yapma gibi uzun bir süreç daha çıkıyor insanın önüne. Tabii ki baskı altında olmayan biri için bu süreç normal hatta gelişimin tam sağlanabilmesi ve temellerin sağlam atılabilmesi için gerekli. Her şeye rağmen bu pakete sahip olmak istiyorum, bahsettiğiniz sonuçlara ulaşamasam bile bana katacaklarından eminim.
Esame listesine benim de adımı yazınız...