Yazının insanı çok fena gaza getirdiğini hepimiz görebiliyoruz. Böyle bir yazıyı yazabilecek kişiden hiçbirşey olmasa reklamcılık adına çok şeyler öğrenilebilir.

Benzer projelerim var ancak benzer bütçem olmadığı için hayata geçiremem ama sanırım böyle bir projeye katılmak benim konumumda birisi için en doğrusu olacaktır.

Yazılım güvenliğine gelince'de tek bir ortak çatı hazırlanabilir. Yani kişinin projesi her ne olursa olsun tek bir merkezden kontrolünü yapabilir. Gerçek anlamda bir veri merkezi oluşturulabilir. Bu sayede script kodlarına ulaşılsada içerikle oynanamaz. Çünkü kullanacak kişilere verilecek kodlar aslında sadece görüntüdür ve asıl script veri merkezindeki serverlarda tutulur vs. Bu sayede sadece php değil : Asp,Aspx,Cgi,Perl gibi dillerde de kullanılabilir.

Eğer ödemeler Ağustos başı veya sonu gibi yapılacaksa kesin alacaklar listesine beni de ekleyebilirsiniz.

Umarım muvaffak olursunuz.