Fena değil ama adsense reklamlarının kenarlık renklerini beğenmedim.
konu dışı
Einstein eğer arılar yok olmya başlarsa dünya 4 yıl sonra yok olur demişti. 2 yıldır arılar her yıl %30 kayboluyor yani yok oluyor. Türkiyede durum nedir. Bu konu ile alakalı biraz makale eklersen iyi olur. bizde bilgileniriz.