Serdar, bir Türk webmastırından beklenemeyecek kadar cesaretli ve gerçekçi bir proje, teşekkür ediyorum sana, bu projenin içinde bende yer almak isterim. Bizler maalesef bu güne kadar kendi orjinal fikirlerimizle değilde hep yabancıların bulduğu fikirleri taklit ederek bu günlere geldik(istisnalar hariç).

Artık kendi fikirlerimizi üretip uygulamanın vakti geldi de geçiyor. Yazının tamamını 2 kere okudum yarın vaktim olursa birdaha okuyup notlarımı alacağım. Artık Türk webmastıları bazı gerçekleri görmeye başladı, bizlere önerdiğin proje bilinçli insanları mutalaka kendine çekecektir emin olabilirsin.

Seni takip ediyorum.