Konu
"Internet zengini oluyoruz !" [Önemli: Eşi benzeri yoktur! (:]
25-06-2008, 17:02:48
#65
ramonerassi
Pm göndermeye gerek duymuyorum zira siz buradan not alıyormuşsunuz zaten pm'leriniz de bi dünya olmuştur şimdi bir pm de ben atıp meşgul etmek istemiyorum.
Kesin alacağım
not ederseniz sevinirim.