Pm göndermeye gerek duymuyorum zira siz buradan not alıyormuşsunuz zaten pm'leriniz de bi dünya olmuştur şimdi bir pm de ben atıp meşgul etmek istemiyorum.Kesin alacağım not ederseniz sevinirim.