öncelikle bu girişimi yapmak da bir cesaret ister.. sizi cesaretinizden dolayı tebrik ediyorum.. yazınızı baştan sona hiç sıkılmadan okudum.. ve ilk müşterilerinizden birini bulduğunuzu söyliyebilirim. Sizin fikirlerinizin çoğuna katılıyorum Türkiyede gerçekten bu pazar çok açık henüz.. tren koltukları bomboş.. bir adet makinist ile çok güzel yollar alınabilir.. aslında kısa zaman içerisinde Türkiye çapında konferansta bunları toplu halde ayrıntılı konuşmak çok daha mantıklı olur..