Ben hepsini okudum hemen hemen özellikle Mumin Sekman'ın kitabıyla başlamıştım
Derslere ilgim olmayan fazla ders çalışan bir tip değildim
İnanmayacaksınız belki ama bu sene okul 2.si oldum
Ha diceksiniz ki bu kitabı bende okuyorum niye bu dediklerin bizde olmuyor
Bence kitaplar sadece insanlara yön vermek , düşüncesini ve mantığını geliştirmek nasıl kullanılacağını gösteriyor
Ben ne zaman matematik dersine iştahlı başlasam takıldığım bir engeli görünce
offlayıp puflardım kafamdan silerdim , şimdi ise tam tersi aksine dikine gidiyorum
bu sayede okulda dereceye bile girdim yani

herkesi şaşırttım
Saygılar