Konu
İlk mesajdan sonra text alan r10 daki gibi nasıl yapabilirim?
08-09-2006, 16:00:13
#6
Orange
Tamam hocam o güzelde bana reklam kodları lazım
r10 daki gibi kutucukların olmasını istedim ama yapamadım.
Burdakiler gibi.