Bartuc buraya cevap verecektim fakat herkesin daha fazla faydalanması için ayrı başlık açtım.
https://www.r10.net/site-guvenligi-sa...lasiyoruz.html
buradan ilk senin soruna cevap vererek başladık hadi hayırlısı olsun