Konu
İlk mesajdan sonra text alan r10 daki gibi nasıl yapabilirim?
08-09-2006, 12:58:30
#4
ENVER
yukardaki her sayfanın ilk mesajından sonra mı çıkıyor.
yoksA ilk mesajdan sonra mı çıkıyor