sitemi sedoya parketmiştim ay sonunda geri çektim bana mail atmışlar paramın yollancağına dair ama benim ilk işim yani ilk defa bi sitemden para kazanıcam ama mail yollasada atabilr diye bişeyler duydum bilgisi olan varmı ?bu arada sedo nun kesin forumda konusu vardı ama bulamadım özürdilerim buraya açtım konuyu...