Konu
“blog” Kelimesi Yerine Ne Diyelim?
19-06-2008, 00:39:09
#47
Raskolnikov
Buraya değil de yönetici arkadaşın verdiği sayfaya yazsanız daha iyi olur.
Tüm değerlendirmeler o sayfaya göre yapılıyor.