The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ttnet bu herşey beklenir normal karşılamak lazı artık böyle şeyleri
Çok rica edeceğim bu mesajınızı açıklar mısınız? TTNet, para kazanmak amacıyla kurulmuş bir şirket değil mi? Ticaret yapacak, para kazanacak, değil mi? Peki hâl böyleyken, neden TTNet'in bu sektöre giriş yapmış olmasını böyle "dalga geçme üslubuyla" eleştiriyorsunuz? Bunun nedenini merak ettim, lütfen bir açıklama yapın.