Şu anda bu gücümüz var. Sadece ilk 10 değil ilk 100 ü bile örgütlüyebilecek topluluk zaten hazır. Bu oluşumun temelini atanlar zaten ilk 10'dan kişiler. Bu dediklerinin hepsi yapılacak yakında göreceksiniz zaten.
froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"ilk 10" diyebileceğimiz blogcular, tamamdır ben blog kelimesi yerine XYZ diyorum herkese duyrulur, tarzında bi' duyuru yaparlarsa, hem takip eden binlerce kişi alışır hem de diğer blogculara örnek olur. Ayrıca yeni blogcularda o kelimeyi kullanır.