Konu
R10 SandBox`mı Girdi :S
14-06-2008, 19:52:28
#10
Hosyer
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
girse ne olacakki
sandboxa girdi diye hergün explorera r10.net yazıp giren bizler artık girmeyecek miyiz?
Kardeşim biz Her türlü gireriz zaten lafım yok kendi aramasında ne oldugunu merak etmiştim phoneix sagolsun gösterdi orda açıklama yapmışlar