Konu
R10 SandBox`mı Girdi :S
14-06-2008, 19:52:17
#9
phoenix
Üyeliği durduruldu
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
girse ne olacakki
sandboxa girdi diye hergün explorera r10.net yazıp giren bizler artık girmeyecek miyiz?
Bizler degil de hissedilir oranda hit dususu yasar.