Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
girse ne olacakki
sandboxa girdi diye hergün explorera r10.net yazıp giren bizler artık girmeyecek miyiz?

Bizler degil de hissedilir oranda hit dususu yasar.