antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence gayet normal bir oran, iletişim vergilerinin bu kadar yüksek olduğu bir ülkede millet mecburen telefon yerine msn kullanıyor. yani tamamen maddi boyutlarda olay yoksa çok teknolojik oluşumuzdan değil
evet doğru. bir de bu tarafından bakmak lazım olaya