Konu
Türkiye Msn Birincisi
14-06-2008, 05:50:42
#6
antiTRust
bence gayet normal bir oran, iletişim vergilerinin bu kadar yüksek olduğu bir ülkede millet mecburen telefon yerine msn kullanıyor. yani tamamen maddi boyutlarda olay yoksa çok teknolojik oluşumuzdan değil