bence gayet normal bir oran, iletişim vergilerinin bu kadar yüksek olduğu bir ülkede millet mecburen telefon yerine msn kullanıyor. yani tamamen maddi boyutlarda olay yoksa çok teknolojik oluşumuzdan değil