onun CPU dan çok bandwidth i beleşe getirmek isteyenler yapıyor CPU'da scriptte bir sorun olabilir farklı bir script ile denemeyi denemelisin.
Ya işte böyle kardeşim...Bak kraloyun bile(inş. reklam olarak algılanmaz)başka siteden alıyormuş oyunları....
kraloyunun orayı depo olarak kullanmadığı ne malum

dosyalarını sitenin domain inde saklıycak diye birşey yok.