onun CPU dan çok bandwidth i beleşe getirmek isteyenler yapıyor CPU'da scriptte bir sorun olabilir farklı bir script ile denemeyi denemelisin.


by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya işte böyle kardeşim...Bak kraloyun bile(inş. reklam olarak algılanmaz)başka siteden alıyormuş oyunları....
kraloyunun orayı depo olarak kullanmadığı ne malum
dosyalarını sitenin domain inde saklıycak diye birşey yok.