radahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler kardeş. Fayadalı bir konu.
Dosyayı yükleyebildiyseniz bize de yollar mısınız ? Galiba indirebilmişsiniz ve faydalı konu demişsiniz. Ama bizde sedo sayfası ( parking ) çıkıyor.