Ben daha önce yurtdışından getirttim ucuza fakat hepsi çakma arkadaşlar, bilginize. Sanmayın ki orijinal mağazadan aldığınız kadar kaliteli olacaklar. Malzemede ve ayakkabının duruşunda bile fark oluyor. Gidin orijinal mağazasından alın derim..
Bende aldım bi ayakkabı ama tüm paketi, bağcıkları herşeyi adidastı acaba bu da sahte olabilir mi ? Çünkü ayakkabı çok çabuk yıprandı normalde bi adidas ayakkabı çok rahat 1 sene giyilebilirken benimki 3 ayda haşat oldu az kullanmama rağmen...