Onu vurgulamak için söylemiştim zaten. Çalan taraf ben olmam genelde ;)
Belli oluyor

Okadar yazdık naptığımızı hala gelmiş çalmış çırpmış yok hoplamış yok zıplamış.Anlamanız için kaç dilde yazmam gerekiyor açıklamayı. 5-10
Bu arada mesut dadas arkadasımın o güzel yorumlarını göremiyoruz

O güzel yüzünüde..