Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu vurgulamak için söylemiştim zaten. Çalan taraf ben olmam genelde ;)
Belli oluyor Okadar yazdık naptığımızı hala gelmiş çalmış çırpmış yok hoplamış yok zıplamış.Anlamanız için kaç dilde yazmam gerekiyor açıklamayı. 5-10

Bu arada mesut dadas arkadasımın o güzel yorumlarını göremiyoruz O güzel yüzünüde..