Arkadaşlar hattın bu kadar pahalı olmasının nedenlerinden ilki hattın 8 Seneden daha fazla zamandır kullanılıyor olmasıdır. Ve ayrıca numaraya bakarsanız güzel ve unutulmayan bir numara olduğunu görürsünüz.

Ayrıca 0532 2** ** ** olup olmaması önemli değil hattın ne kadar kullanıldığı ve ödemelerinin düzgün olup olmadığıdır benim için...

Garip sorular sorup tartışma yaratmayın arkadaşlar. Laf olsun diye mesaj atmayın mümkünse...

Edit: İndirim Yapıldı. Fiyat 3,500 ytl.