Konu
Sohbet Sitesi Tasarımı (.psd) 1 Ytl'den...
06-06-2008, 00:47:45
#2
ercan
Hoş bir tasarım olmuş
Tavsiye : Dostum " ASK " yazan menü butonunu " AŞK " olarak düzenlersen daha iyi olur bence
Hayırlı satışlar..