yapmayın valla bu ne böyle, tabi bizim uyanık insanımızda "nasıl olsa bi keriz buluruz satacak" düşüncesi olduktan sonra bu piyasa düzelmez, arkadaş sence bu script para edermi? yok herşeyi geçtim sitede NE TASARIM, NE İÇERİK, NE GÖRSELLİK, NE KULLANIŞ KOLAYLIĞI yok, satışı resmen baltalıyorum hatta bırak baltalamayı kimsenin canı yanmasın diye mod olsam bu konuyu coktan silmiştim,
ben bu işi 15 küsür yıldır yapmama rağmen böyle birşeyi forumda konu açıpta 500 ytl ye satmaya kalkmazdım.
ayıp, biraz utanın, cağımızda insanlar birbirleriyle yarışıyorlar, biz birbirimizi nasıl düdükleriz onunla uraşıyoruz, bari bilginin ve paylaşımın olduğu yerlerde böyle cahilce hareket etmeyin.
tabi uyanık arkadaşlarda zevk meselesi deyip işin içinden çıkarlar,