Merhaba arkadaslar.
Yurtdısından aldıgım ( IMEI Kayıtlı ) nokia n95 8GB telefonu satıyorum.
Ürün hic kullanılmamıs olup sıfırdır, usb sarj aleti vs herşeyi mevcuttur lakin kutusu kardesimin gazabına ugradı, azıcık yırtık
900 YTL istiyorum, istanbul içi elden teslim yada gittigidiyor üzerinden satabilirim.
Teklifler icin teşekkürler
İyi forumlar


PS : telefon resmi olarakta devir edilecektir, herhangi bir sorunda yasal olarak hükümlü ben olacağım.