Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi hoş güzelde bu devirde kimse nakit çalışmıyor, alacak kişi 20-25 ytl fazla verir 12 taksit alır ürünü.
kredi kartlarına taksit imkanıda mevcut.. bazı kredi kartlarında 0 faiz kampanyasıda bulunmakda.. Ürün alırken sorabilir alıcı..