Satılık N99 var arkadaşlar. Telefon üzerinde nokia yazıyor ancak nokia'nın ürünü olmadığı belli. ( eski başlıktaki yazılardır)

Telefon en önemli özelliği hatta diğer normal telefonlardan ayıran tek özelliği televizyon olması ( görüntü kalitesi çok iyi ) ve yüksek ses verebilmesi.
Kamerasının kalitesi kötü. 1.3 malesef Bilindiği üzere dokunmatik ekran, kalemi mevcut ve kalemi aynı zamanda televizyonun anteni oluyor.

Telefon 1 ayı geciktir bende problem yoktur.. Kargo alıcıya aittir. Garantisi yoktur, çin malıdır vs.. Tek sim kartlıdır..




Resim satacağım telefona aittir.

Başlangıç tarihi: 4 Haziran
Açık arttırma başlangıç fiyatı: 50 YTL
Azami arttırma: 5 Ytl
Hemen Al:
150 YL
Bitiş tarihi: 4 Haziran gece 23.00'da
( takasa gidilebilir )