hextor2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spam olmazmı bu....
Kopyala-Yapıştır yapmaktan pek farkı yok gibi Daha rahat oluyor işte işimiz.

Tebrikler ustad güzel birşey yapmışsın.